Akak umur 42 tahun,suami akak dah 4 tahun layan gro ataupun pond4n,,nak cerai rasa sayang pula

| April 12, 2018 | 0 Comments

Umur akk dah 42 thn , baru2 ni akk dapat tahu suami akk melanggan pelacur bermula dari thn 2014 lagi. Admin bayangkan brp ramai dh pelacur dia langgan selama ini.

Sebelum ini tahun 2014 mmg dah kantoi dia melanggan pondan. Ok akk bagi dia peluang demi anak2. Lagipun akk dgn suami tiada masalah lain.

Dia bertanggung jawap kepada akk dan anak2. Tidak pernah pukul akk dan anak2. Dia kata nak berubah. Tgk2 baru2 ni aku dpt hidu perangai dia tak berubah. Masih melanggan pelacur lagi. Akk sedih sangat xtahu nak cakap mcm mana. Lagi sekali dia janji dengan akk nak berubah.

Dia kata dia tak boleh lawan nafsu. Kalau nak skandal or kahwin lain dah lama dia buat. Tapi dia taknak semua tu , dia sayang kan akk dan anak2. Family first katanya,

Kali ni xtahu nak percaya ke tak. Akk nak mintak pendapat rakan2 semua terutama yg senasib dgn akk. Nnt kalau ada yg senasib just taip PM kt post ni, akk akn PM dia.

Kalau nak bercerai akk masih sayangkan dia. Tapi hati ni sakit yg amat, rasa tak blh nak teruskan hidup dgn dia. Asyk terbayang perbuatan dia dgn pelacur2 tu dan fikir kenapa dia sanggup buat semua ni.

Apa puncanya? Semua tu buat akk stress. Akk juga ada tabit buruk akk mengungkit perbuatan dia dgn suami bila akk terkenangkan perbuatan dia tu.

komen pembaca..kisah ni dari krt

Bagi aku kalo dah laki langgan pelacur, pondan.. baik cerai. Bukan sbb dia jahat ke apa tp risau berjangkit penyakit kelamin spt herpes, siflis atau hiv/aids. Ingat pondan pelacur tu tidor dgn satu psangan je ke? Even warga asing pon diorang bedal je.. Jgn disebabkan dia buat onar dan seks bebas, kita anak beranak kena. Bukan isteri sahaja. Tp anak juga berisiko dijangkiti especially infant yg masih menyusu. So please akak, fikir kan keselamatan diri dan anak2. Curang leh maaf lg tp kalo dah tahap main pelacur, pondan ni bye2


Saya dah rasa kak. Tapi baru nak tunang. Saya tahu dia takkan berubah dan saya akan terus ingat apa dia buat. Kami berpisah. Nasihat saya pentingkan diri akak jela. Kalau akak kena sakit HIV macamana? Sayang tu boleh kak, tapi kita kena fikirkan diri kita juga.

Jgn ko teruskan lg
Bila dia dh suka benda haram maka benda tuh dh jd darah daging dia
Akan mencari jugak even dh kawen
Ex asben akak dulu mcm ni la dgn geng gi karaoke
Bwk gro bagai
Konon bergambar shj
Pdhal kita ni tak bodoh.ambik gambar dgn gro shj pun berbayar nikan plak pegang
Sblm kawen tuh dia dh bersekedudukan dgn gf dia
Atas didikan mak dia sedudukan dgn bf.jd dh serumah apa lg. Mak ajar anak la kan
Dlm rumahtgga kak dia skandal plak dgn sepupu akak plak. Sepupu akak plak pun sundal gatal.ada laki tp xnak jaga sebok jaga laki org.
Skrg ni mereka ttp hidup dgn benda haram tak kawen2
Kak doakan agar mereka bertaubat suatu hari nanti.amin

akak periksa diri akak. ada tanda² penyakit kelamin tak? kalau dah ada, akak tepuk tangan ye sebab dah membela musibah.

pelacur dan pondan dah berkongsi penyakit dengan berapa ratus orang dah melalui terowong mereka. hakak pun dah bluetooth sikit sebanyak penyakit dengan mereka.

kalau nak lagi laki akak tu, bawak pergi spital, keluar duit sikit buat check up penyakit haram jadah tu. mungkin ade je penyakit yang belum boleh dikesan.

kalau akak nak berpisah lagi elok. biar je laki akak tu nikah dengan pelacur. kan nafsu dia takleh kawalllllll. kahhhh

Kak..stu je sy nk ckp..cerai jelah..buatnya dia dpt hiv..jgkit kt akk..x ke naya? Klo btol dia kata family first knapa layan pelacur..pondan bgai.. Pikirkn diri akk n ank2.. Apa akn jd kt ank2 akk klo akk kne hiv? Xkesian ke kt diorg..mak ayh akk mst malu..masyarakat mst mngata..org melayu kita ni bab2 ni mmg hebat..wlopon akk x salah..wlopon akk di jgkiti dr suami akk..baik xyah ada suami kak klo gini prangai nya

sumber: infoje.com via media2060


Category: Global

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *